פרופ' אפק: "התרופה של פייזר מקטינה את הסיכוי לתמותה ב-90%"

מהדורת הבוקר No Comments on פרופ' אפק: "התרופה של פייזר מקטינה את הסיכוי לתמותה ב-90%"

מנהל בית החולים שיבא, פרופ' ארנון אפק בשיחה עם 'קול חי': "התרופה של פייזר צריכה להינתן בחמישה הימים הראשונים לאחר שאדם חלה, עדיפות לשלושה ימים הראשונים. לחולים עד לרמת תחלואה בינונית והיא מקטינה את הסיכויים לתמותה ב-90 אחוזים, שזה הישג מדהים"

פרופ' ארנון אפק צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

מנהל בית החולים שיבא, פרופ' ארנון אפק שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על התרופות לטיפול בקורונה: "יש כמה תרופות. אנחנו מכירים את ארגנון שנתנו בזמנו לטראמפ, וישנם שתי תרופות חדשות – אחת של פייזר ועוד אחת. והן תרופות יעילות".

הוא פירט: "התרופה של פייזר צריכה להינתן בחמישה הימים הראשונים לאחר שאדם חלה, עדיפות לשלושה ימים הראשונים. לחולים עד לרמת תחלואה בינונית והיא מקטינה את הסיכויים לתמותה ב-90 אחוזים, שזה הישג מדהים".

הוא נשאל האם "נרדמנו בשמירה" בעניין הבאת תרופות לארץ במקביל לחיסונים: "אני לא חושב שנרדמנו בשמירה, צריך לקחת את התרופה בפרופורציה הנכונה. המענה לקורונה זה חיסון. תראו מה קורה עכשיו באירופה, יש שם התעוררות חדשה. לפני כמה חודשים, למרות שהם ראו את היעילות של זה בישראל, עדיין לא הלכו למנה השלישית. ישראל הייתה חלוצה בזה, לקחה החלטה בניגוד להמלצת ה-FDA, ועכשיו גם ה-FDA ממליץ על זה".



0 תגובות